Ohita ja siirry sisältöön

Maksu jälkikäteen

    Usein kysytyt kysymykset

    Tutustu usein kysyttyihin kysymyksiin, joista löydät ehkä helposti vastauksen kysymykseesi.

    Voit seurata tilaustasi käyttämällä toimitusvahvistuksessa annettua seurantanumeroa. Tämä numero sisältyy meiltä saamaasi toimitussähköpostiviestiin. Pyrimme pitämään sinut mahdollisimman hyvin ajan tasalla lähettämällä tilaustasi koskevia päivityksiä sähköpostiisi.

    Hyväksymme käyttämättömien tuotteiden palautukset 14 päivän kuluessa niiden vastaanottamisesta. Jos haluat aloittaa palautuksen, ota meihin yhteyttä alla olevan linkin kautta.

    Olemme Nyllassa sitoutuneet ympäristön kestävään kehitykseen, minkä vuoksi käytämme laivakuljetuksia tuotteidemme lähettämiseen. Tämä tarkoittaa, että toimitusaikamme voivat olla hieman tavallista pidempiä. Tyypillisesti käsittelyaikamme on 1-3 päivää, jonka jälkeen seuraa toimituksen kesto.

    Tarjoamme erilaisia maksutapoja, jotta voit maksaa kätevästi. Voit tehdä ostoksesi Klarnalla ja useimmilla yleisimmillä luottokorteilla (Visa, MasterCard, American Express). Kaikki maksutapahtumat ovat turvallisia ja salattuja turvallisuutesi vuoksi.

    live_help

    Etkö löytänyt vastausta?

    Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään. Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@nyllahelsinki.fi tai täytä alla oleva lomake!

    Ota yhteyttä

    100% turvallinen maksu

    Käytämme turvallista SSL-salausta henkilökohtaisten ja taloudellisten tietojesi 100-prosenttiseen suojaamiseen.

    Yli 5000+ tyytyväistä asiakasta

    Etsimme joka päivä juuri sinua varten mitä hauskimpia ja omaperäisimpiä tuotteita.

    Ilmainen toimitus

    Kaikki tilaukset toimitetaan maksutta Suomeen. Voit seurata tilaustasi Seuraa ja jäljitä -palvelun avulla.

    Asiakaspalvelu

    Tukitiimimme on käytettävissä 24/7 auttaakseen sinua ja vastatakseen kysymyksiisi.